Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Ny søndag og nye forventninger i søndagsklubben. Men som i den virkelige verden, kan det være problematisk også i den virtuelle. Noe usikkerhet rundt serveren gjorde det vanskelig å planlegge på forhånd, så det ble nokså tilfeldig oppmøte når klokka var der. Heldigvis kom Jan Arild til unnsetning med sin server, og det begynte å dukke opp piloter fra både inn og utland.

okt1-2.jpg

Første forsøk på samling var inspirert av Jens-Ole sine norske farger på Spitfire, så etter å ha famlet i mørke noen steder, dukket Paul Andrè og Ernie opp på West Malling. Men få hadde dette sceneryet, så det ble ny forflytning tilbake til gamlelandet og Kjeller.

okt2-2.jpg

På Kjeller kom det mange piloter, og man ble enige om å fortsette med warbirdmeet. Dessverre hadde de fleste problemer med forbindelsen, noe vi mistenker RealAir Spitfire er årsaken til (???), så det ble et salig kaos før horden begynte å bevege seg nordover. For min del prøvde jeg å bytte flymodell, restarte både PC og FSX, men uten å se noe til resten av gjengen. Dermed tok jeg meg en runde offline, mens jeg hadde et stadig voksende kaos på øret gjennom TeamSpeak :tired: .

okt3-2.jpg

Seinere på kvelden roet det hele seg, og jeg fikk igjen forbindelse med MP. I Oppdal ankom både Pål, Pasi, Fred, Øystein og Andreas, mens Jan Arild med flere takket for seg.

okt4-2.jpg

Seinkvelden gikk med til å forflytte seg fra Oppdal til Molde, gjennom dalsøkkene og ut mot kysten.

okt5-2.jpg

Pasi sleit med forbindelsen, mens resten av gjengen hadde en heller laid back flight mesteparten av ruta.

okt6-2.jpg

...... og snart var vi nede på Molde Lufthavn. Søndagen var berget, Pasi fikk igjen forbindelse og kvelden endte ganske så hyggelig.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...