Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Hallo. Sitter her på morran og du verden hvor lenge det er til oppstart søndagstur. :cry: Lurte i den sammendheng på om det hadde vært interesse og mulighet til å fly litt MP på dagtid? Første som isåfall må på plass er jo da en server. Håper Jan A eller Øystein har mulighet til å kjøre opp, så får vi isåfall snakkes og finne ut hva og hvor det er interesse for å fly. Dæven som jeg savner OFKL server 24/7. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 24. oktober 2010 Moderatorer Skrevet 24. oktober 2010 Ja det hadde jo vært hyggelig med en flight men sitter i Danmark og er ikke hjemme før midnatt, så for min del blir jeg ikke med på favoritturen. Dessuten må jeg få installert fs og addons så den blir brukenes så blir vel ikke flight på meg før mot slutten av uka Kos dere i kveld :cool: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Sitter her på morran og du verden hvor lenge det er til oppstart søndagstur Blitt avhengig du også? Velkommen i IASF, ikke anonyme søndags flyvere :grin: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. oktober 2010 Premium Medlem Skrevet 24. oktober 2010 ..... og jeg ligger an til å få medalje for lang og utro tjeneste :grin: . Skulle gjerne ha kommet med forslag til dagens flight, men jeg er usikker på om vi har server tilgjengelig?? Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 Æhh... Værste setningen jeg har hørt på lang tid.. Skulle gjerne ha kommet med forslag til dagens flight, men jeg er usikker på om vi har server tilgjengelig?? Hva finnes av piller som kan roe ned skjelvinger og tics samt kontrollere div utbrudd vokabulært etter Ernst sitt innlegg?? Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 Sitter og grubler litt her og tenker at "HVIS" vi får opp en server idag kunne det vært utrolig moro og benyttet seg av de nye Spit paintene til Jens Ole (eller andre Warbirds) samt den nye ENRI stripa fra Jo Erlend. Vi har jo også disse glimrende stripene liggende i Filbiblioteket her inne: Kjeller X. http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/fsx/scenery/europa/norge/1221.html Hamar Stafsberg Scenery X. http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/fsx/scenery/europa/norge/1286.html Ringebu Frya. http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/fsx/scenery/europa/norge/1397.html Hva tror dere? Dette er jo selvfølgelig bare starten av turen, og det første som dukket opp i kålen på meg her. Skulle kunne gå an å ha det litt moro over Norsk lanskap med Norske paints her eller? Som sagt hvis det blir en server tilgjengelig.. Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 24. oktober 2010 Premium Medlem Skrevet 24. oktober 2010 Er det noen som vet hvordan man setter opp en server. Både Øystein og Jan Arild kjører server på fsx maskinen som de samtidig flyr på maskinen selv. Kanskje noen kan skjekke muligheten for dette frem til kl 20. Jeg er dessverre opptatt med barnelegging den neste halvtimen... Pål Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 Har selv sitti med trynet på google og undersøkt, men uansett er jeg ganske sikker på at jeg har reint for klein linje for at det skal gå greit desverre. :cry: Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 om få minutter er det en server for dagens MP-flight oppe og går.. MP-server og Teamspeak på IP: 85.166.178.153 Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 Og dermed var alle våres bønner hørt. Jan Arild har forbarmet seg over oss og satt opp sim server. Blomster på tur i posten.. :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Fram og tilbake, vi klarer ikke bestemme oss Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.