Mads Hjemmen Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 God aften! Sandro, Sondre og jeg var i kveld ute å fløy F-16 på FS.no serveren på multiplayer. Det var en morsom tur som gikk fra Ørland til Oslo til Stavanger før vi møtte på en "340" som vi tenkte å ha det litt gøy med :grin: Det hele endte i en dogfight mellom oss tre og han! Må si han var god til å manøvrere, det skal han ha! Her er i hvert fall et bilde jeg greide å knipse fra cockpit! Enjoy! Kommentarer settes pris på, dog dette bildet EGENTLIG er mest for å illustrere hvordan vi "jaget" denne mystiske flygeren :cool: En slik tur må gjentas gutter, og da gjerne med ekstra flygere! Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Ja helt enig Mads! Kjempe kjekk tur Slenger ved et par bilder jeg også: Her står jeg, Mads og Sandro klar til å ta av samtidig på rw 36 på SVG Og her står vi alle fire, den mystiske "340" står bakerst der til høyre Som sagt: kjempe kjekk tur Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 En kjempe kjekt tur ja, her kommer mine bilder, beklager rød tekst og andre ting på bilde. Takk for turen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.