Jørn Mikalsen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Ville bare si at det var kjempe gøy i går kveld, masse fly og atc, selv tok jeg bare en tur til fra engm-enbr og tilbake, men det så ut som twr og app i trondheim hadde nok å gjøre Siter
Arild Oldervoll Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Jepp, det var mye trafikk i går ja, masse fly, kjempebra. Veldig gøy var det også . Mine meninger ellers om flyinnet står her Siter
Einar Halvorsen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Hei Jeg ser at flyinet i går ble bra. Godt var jo det. Jeg må bare beklage at jeg ikke deltok, men var bortreist i helgen og rakk ikke hjem før kl. 0100 i natt. Det er jo synd at "sjefen" ikke kan stille, men jeg skjønner at det er gode folk blandt våre ATC-staff så jeg er beroliget. Da kan jeg ta fri en annen helg også. Siter
Jarle Vidtun Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 var en stund siden sist jeg var online som ATC så dette var morsomt! Litt trafikk var det også i oslo Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Ja det var gøy i går, jeg har ikke fløyet fly-inn siden Nordic Summer Overload(det begynner å bli lenge siden) så det var deilig å komme i gang igjen, jeg var BRA489 ENGM-ENBO, og det var veldig bra ATC hele veien, jeg fikk litt problemer i starten(flyet klatret sakte av en eller annen grunn) og jeg hadde visst valgt en dum cruise alt(FL330), men jeg fikk en ny cruise alt(FL350) når jeg kom over ENTR FIR) jeg fløy sammen med SAS344 vi holdt følge hele veien til ENBO han i B738, jeg i B734. Jeg ser frem til neste fly-inn Mvh Julian Siter
Seb Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Jeg ville gjerne vært med, men kom meg ikke inn! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.