Øystein Hansen Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Hei Jeg er ikke hjemme i kveld og kan derfor ikke sette i gang Multiplayer server for kveldens tur. Kaster derfor staffettpinnen tilbake til Jan Arild og håper han kan sørge for infrastrukturen til kveldens heavy-økt. God tur alle sammen! ------- Øystein Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Heisan alle sammen! Jeg kan sette opp en server idag for mp-flight Heavy. Som vanlig starter vi kl. 20.00. Jeg håper noen kan sette opp en rute i løpet av dagen for dagens flight da jeg selv ikke får gjort dette før tidligst i kveld. Så alle innspill for dagens flight er velkommen, jeg stiller med server! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Da er MP-server oppe på følgende adresse: IP: 80.212.158.168 Samme passord som Øysteins server Jeg foreslår vi samles på Værnes og gjør en Vestlandstur, Trondheim-Ålesund-Bergen og over til Oslo om vi rekker det. Klokka er satt til 08.00 og vi opererer med real weather satt av serveren. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. oktober 2010 Premium Medlem Skrevet 20. oktober 2010 Tror pinadausen æ skal driste meg til å delta . Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Bare å hoppe i det ja Ernst... blir en fin tur på morrakvisten Siter
Joakim Hagen Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Så dum som jeg var som sa at ONsdag var en fin heavy flight tur, når jeg ikke er her på onsdager selv -.- GOOD work Joakim..! Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Jobber på spreng med å legge inn scenery nå, har akkurat fått inn FSX, så kanskje jeg får lov til å være med denne gangen og ikke bare sitte på sidelinja å bare lytte :grin: Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Velkommen skal du være Pasi... vi driver å klargjør avgang fra ENVA nuh Første leg til Ålesund Siter
Hans Øyvind Lunde Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Hei! Kan noen sende meg passordet til serveren på sms? 90507166 HØ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.