per berge Skrevet 17. oktober 2010 Skrevet 17. oktober 2010 Har skjønt att det finnes flere musack særinger som undertegnede her så da er det kansje fler som ska på Dimmu på mandan? Siter
per berge Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Skrevet 17. oktober 2010 Dont type if ya got nothing to deliver Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Blir nok en tur ja, håper de holder seg unna de to siste utgivelsene men Enslaved og Sagh som support har jeg hørt, det er jo heller ikke dumt. Siter
Daniel Klepp Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Ikke på Dimmu nei, men på Deftones i November Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 håper de holder seg unna de to siste utgivelsene menWhat?! Ingen fan av synth-pop/rock? Men seriøst så burde jeg egentlig se å få somlet meg til å se Dimmu live, de er det eneste "kjente" black metal-bandet i Norge som jeg enda ikke har sett. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Hehe, noe har gått galt i den leiren de siste årene ja.. Sist jeg så de i Oslo var de ikke så aller verst. Bra sceneshow og akkurat passe med pyro (blir riktignok aldri for mye pyro :grin:) Er spent på hvem som stepper inn live nå, kan umulig bli like bra som med Vortex og Mustis på scenen.. Håper de spiller Sorgens Kammer II igjen, da det etter min mening er en av de beste låtene Dimmu har gjort: [video:youtube]-gt7YWwOmRo Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Ser ikke ut til å være mye gammelt på setlisten ihvertfall, du får trøste deg med at den nye Enslaved-skiva er ganske kul Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Ikke Raabjørn Speiler draugheimens skodde engang? Og Mourning Palace SKAL ALLTID være sistelåta! Blasfemi Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Det lille jeg fikk med meg av Enslaved var tøft. Fikk bare hørt mange nye låter, pluss Isa, som alltid er en slager.. Dimmu derimot har virkelig gravet sin egen grav etter at de sparket Mustis og Vortex. Det var kun tre originalmedlemmer på scena, hadde håpet å se Hellhammer på trommer, men han har de visst også byttet ut. Stort sett bare nye låter, noen av de er helt kurrante da de minner om filmmusikk, men det gjør seg veldig dårlig live mellom de få virkelig kule låtene som ble spilt. Progenies of the great apocalypse var heller ikke det helt store uten clean-vokalen til Vortex. Spesielt ikke når Shagrath synger de delene i stedenfor Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Videoen minnet litt om Barron Blod... Siter
per berge Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Skrevet 19. oktober 2010 Blei både skuffa, og smått fornærma av Dimmu i går. Gleda var Enslaved som jeg følte fikk med seg crowd mye sterkere enn Dimmu. Som kjent er dem en gjeng eksentriske særinger noe vi veit fra way back, men når du spiller for en fullsatt Sentrum scene og du ikke greier få opp tempen hos publikum så er det vel strent talt de på scena som ikke gjør jobben sin. Og når du da gauler ut til publikum " Trur dere att dere er på kino eller?" ,,, :confused: ,,,,,vel, det forteller meg ganske mye. Låtene satt jo greit dem, og lyden var vel som venta på den scena men låtene har jeg jo fra før i hylla og jeg føler ikke behov for å ikke bruke en kveld bare for å fylle på med noe grønt og fiolet lys i bakgrunn. Jeg forventer noe mer på en live konsert. Godt da att Enslaved leverte. Ellers løfta Dimmu seg ett lite hakk etter en tur i bakrommet, av årsaker en kun kan spekulere i. Men som sagt var Enslaved gøy å se igjen. been a while :cool: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Har samme følelsen selv Per. Men høydepunktet var Djerv på gjestevokal :grin: Siter
per berge Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Skrevet 19. oktober 2010 Hu er rå, og skuffa ikke i går heller. Den stemma er helt eksepsjonel og hu får det til å høres ut som hu kjemper for hver tone. En natt med henne og siden døden :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.