Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vet dette kanskje ikke er plassen å ta opp dette, men er det noen som vet hvordan man ordner handsfree i bil?

Mic og høytaller ligger klar, jeg trenger bare den greia jeg skal koble opp tlf mot. Finnes det noen slikt? Eventuelt hva er pris på?

Skrevet

Finnes masse slikt utstyr, men hva som er kompatibelt med din telefon etc er jo vanskeligere å svare på uten å sitte på detaljer. Skal du f.eks ha det kablet? trådløst (bluetooth) ?? Hva slags funksjonalitet? Kun ringe?, eller skal boksen ha eget display, støtte for SMS, overføring av telefonkontakter osv osv.

Selv ordnet jeg HF i bilen når jeg kjøpte nytt steroeanlegg.... Innebygget bluetooth HF i stereoen, ekstern mic som festes på solskjermen og HF'en benytter bilens interne høyttalere - kobler ut readio/cd under samtale og kobler det inn igjen når samtalen er over..... Kostet 3000 for spilleren, og monterte det selv på 15min....(hotswap av spiller og strekking av mic). Betjeningen skjer på stereoanlegget (eller direkte på telefonen - fritt valg).

Jeg er veldig fornøyd og synes denne løsningen funker fint. Vet at parrot lager HF-bokser som kan kobles til stereo-anlegg som ikke har native HF-støtte... Du kan jo se om de lager noe som passer til steroen i bilen din...

Skrevet

Jeg tenkte kun på bluetooth enhet som kobler opp mot tlf. som benytter høytaller og mic som allerede ligger opp. Der jeg da må stoppe musikken selv, slik at spiller og bluetooth systemet blir hver for seg. Finnes det neon slik bluetooth greie?

Kjøper snart Htc Desire 2, tiltenkt at denne skal passe da selvsagt. For tiden har jeg en 2000 modell av en tlf, den er det nok ingen mulighet med.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...