Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, det er endret på nå Daniel! :) Men jeg får ikke valgt egen pris for bare Norge... Er visst noe restriksjoner ved første annonse på ebay. Blant annet kan man ikke velge mer enn $6 for shipping til USA før man har solgt én vare.

Uansett, har satt ned prisen noen dollar nå. Var nok litt vel dyrt, i tillegg til latterlig høye portopriser fra posten.no...

Skrevet

Er det tillatt å be om en lydprøve? Kan tenkes jeg er interressert... Litt dyrt, men regner med at den ikke er like utsatt for brudd i ledninger (spesielt ved overgang til jack) som ordinære headsett? I så fall er det nok verdt prisen...

Skrevet

Denne er mere solid enn mic i headset, fra boksen der mic kobles til er det original mic ledning og boksen ligger på bordet og utsettes ikke for noe belastning.

De gangene du har snakket med meg på vatsim har jeg brukt den micen :) Alle soundcheck jeg har hatt har vært 5/5

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...