Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Hei, Jeg skal til hytta i morgen, der skal jeg være til søndag. Er det noen som vet om noen bra filmer? Liker best humor f. eks Mr. Bean eller Yes man. Vet noen om det er laget andre filmer om Mr. Bean enn Mr. Beans Holiday? Erik Siter
Morten Nelson Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Vet ingen bra komedier som ikke er nye. De første Austin Powers og Dum og Dummere hvis det ikke er gammelt nytt. Ellers kan jeg anbefale Unforgiven, Dirty Harry-serien, Gran Torino, Kill Bill, Harry Brown, The Rock. De er vel et par over din aldersgrense, men det stoppet ikke meg når jeg var på din alder. Siter
Enok Liknes Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Vet noen om det er laget andre filmer om Mr. Bean enn Mr. Beans Holiday? Jepp, filmen "Mr.Bean" kom allerede i 1997 Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Takk for raske svar! Aldersgrenser stopper ikke meg, så American Pie - The naked mile for to år siden :grin: Tar gjerne imot flere tips! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Bra film? The Shawshank Redemption. Bedre film har aldri blitt laget. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Få litt action inn i livet gutt Body of Lies Blood Diamond (m.t.p. at du skriver at aldersgrenser ikke hindrer deg) Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 På hyttetur passer det med litt thriller: Fourth Kind og Paranormal Activity. Komikk: The Joneses <- Overraskende bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.