Skrevet 12. oktober 2010 14 år Hei folkens! Jeg regner med at det finnes en del flysim-entusiaster i Kristiansand som jeg ikke vet om. Fra før vet jeg om Anders Henriksen og Evind Fosse. Dersom det finnes flere må dere gjerne gi lyd fra dere Kunne jo vært interessant å komme sammen for kaffe en dag? Andreas
Skrevet 12. oktober 2010 14 år Det må jo bli eventuelt meg da. Kanskje ikke så mye sim som før, nå når jeg har PPL. Men jeg er på VATSIM i ny og ne.
Skrevet 13. oktober 2010 14 år Forfatter Hyggelig Kim! Jeg skal holde utkikk etter deg på Vatsim da Er du noe innom vaccsca sin teamspeak?
Skrevet 13. oktober 2010 14 år kristiansand her også gitt... Ikke så mye Flightsim på meg heller for tiden, men er av og til å se oppi lufta over byen;) Hadde vært gøy å få til noe treff ja...
Skrevet 16. oktober 2010 14 år Forfatter Hey folkens, det ser jo ut som vi er noen stykk her nede på det blide sørland! Det æ godt!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.