andreas nærbø Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Tar opp tråden igjenn Fant noe jeg likte vledig godt. http://www.windrider.com.hk/product.asp?id=164 Ang Funcuben så går det bra. Blir nok jomfrutur i løpet av uka. Må få henta dne nye senderen min (DX-8) hos posten og reise in til byen og kjøpe lim og 2 plugger til bateriet.SÅ er det og lime inn noen stenger i vingene og sette på roroveføringer så er flyet klart. Andreas Siter
Henrik Bergman Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 ganske rå den 737'en der ja.. men tror jeg må lære å fly med det jeg har, og litt til, før jeg går over mot så dyre ting. Er ikke noe man har lyst til å totalvrake første turen Siter
andreas nærbø Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 EDIT : HAr sett litt på A380 http://www.youtube.com/user/ArcticRc#p/u/33/SNhY0_Q2s_Q Vurderer den istederfor. Siter
Geir Dyrdal Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Slenger meg på her.... Etter 4 år med modellflyging, og mange forskjellige modeller, toppet jeg "karrieren" i fjor sommer med denne. [video:youtube] Ikke gi opp hvis du krasjer, men reparer og prøv igjen. Dette flyet krasjet skikkelig 2 ganger før det ble fløyet på Warbird Weekend, men tålmodigheten lønnte seg. Hadde mange turer under stevnet, og nå venter det bare på våren igjen I Trondheim modellflyklubb vil vi arrangere nybegynnerdager til våren, og da kan man få fly klubben sine fly med trainer-kabel. En fin mulighet til å lære seg å fly uten å krasje sitt eget. Info legges ut på vår hjemmeside www.trmfk.no Siter
andreas nærbø Skrevet 5. april 2011 Forfatter Skrevet 5. april 2011 Fikk en pakke i posten i dag fra hobbyzone. Det var min nye sender DX-8. Har begynt og sette opp FunCuben min nå. Til nå er DX-8 det beste eg har prøvd. Feks når du har trottle på full og skal starte senderen begynner den og riste og pipe Skal sette den opp på min Easy Star og teste i kveld om vinden er grei. Her kommer litt bilder av DX-8 AR8000 modtager med antenne Testet og sette opp en modell Inne i menyen Det var det. Har enda ikke testet og fly med ett fly med den. Skal sette opp telemetry på easystaren min. Gleder meg veldig til og teste telemetry og i det hele DX-8 en. Anbefales Andreas Siter
andreas nærbø Skrevet 6. april 2011 Forfatter Skrevet 6. april 2011 Throttle-----------ESC / Motor Aileron------------Right Aileron Elevator-----------Elevator Rudder------------Rudder Gear--------------Left Flap Aux1--------------Left Aileron Aux2--------------Right Flap Aux3-------------- ikke i bruk Her er oppsettet mitt på modtager. Siter
André S. Klophus Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Bare si ifra hvis du vil kastbytte med en Dx6i :-) Må vurdere en sånn etterhvert...genialt at man kan sette opp vibrasjonsvarsel på batterispenning via telemetrien osv... Siter
andreas nærbø Skrevet 10. april 2011 Forfatter Skrevet 10. april 2011 Har testet FUnCUben i dag Det er et sykt bra fly som flyr godt i lufta. ANBEFALT Siter
PEtter blindheim Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Flyr min funcub med hacker a30-28s, apc 10x5 og 3s 2200.. går som et skudd. ca 150 turer hittil Siter
andreas nærbø Skrevet 10. april 2011 Forfatter Skrevet 10. april 2011 Har 13x4 propell og 3S 3800mah batteri og en DX-8. Har vert ut e og flydd landingsrunder Siter
PEtter blindheim Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Tror du hadde blitt positivt overrasket med et mindre batteri enn den blyklumpen der.. Siter
Henrik Bergman Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 da var årets første tur gjennomført funnet meg en fin stripe på Åssiden i Drammen Siter
andreas nærbø Skrevet 25. april 2011 Forfatter Skrevet 25. april 2011 Petter: Har 2000 mah og 2100 mah også Henrik : Fine bilder Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.