Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har kastet meg på Vatsim. Utrolig moro. Men, jeg sliter litt med at jeg ser andre som noen VIP fly? Hører på radion at nax bla bla kommer for landing, og så ser jeg en 737 med blå stripe. Ingen røde neser eller malerier på halene. Er det noe jeg mangler? Bruker squawkbox 4.0

Mvh Henning Henriksen

Skrevet

I SB er det slik at den i utgangspunktet bare viser VIP fly, men det finnes noen tilleggspakker du kan legge inn. Vet det finnes for SAS og NAX, som er laget for fs9. Men i alle fall SAS fungerer til fsx.

Er nok noen som har linker til diverse pakker. Jeg gikk over til fsinn selv for å få alle flyene som jeg ville. Er endel mere jobb med fsinn, men enkel når en har satt seg inn i den :)

Skrevet

De fleste fly har paints. Men for at du skal se flyene som riktig flyselskap må piloten bak spakene på flyet ha valgt "livery" i squawkbox.

Å ikke kunne se Norwegian suger maks, jeg vet. Men det er alikevel verdt å fly på Vatsim!

Velkommen til Vatsim-verdenen Henning ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...