Henning Henriksen Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Hei. Har kastet meg på Vatsim. Utrolig moro. Men, jeg sliter litt med at jeg ser andre som noen VIP fly? Hører på radion at nax bla bla kommer for landing, og så ser jeg en 737 med blå stripe. Ingen røde neser eller malerier på halene. Er det noe jeg mangler? Bruker squawkbox 4.0 Mvh Henning Henriksen Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Norwegian vises ikke som 737-800. Sqwakbox har vel bare modelert 737-300 for Norwegian. Den må lastes ned,og legges inn i sqwakbox mappen. Jeg husker ikke hvor du får lastet den ned....sikkert andre som vet. Siter
Jarle Pedersen Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 I SB er det slik at den i utgangspunktet bare viser VIP fly, men det finnes noen tilleggspakker du kan legge inn. Vet det finnes for SAS og NAX, som er laget for fs9. Men i alle fall SAS fungerer til fsx. Er nok noen som har linker til diverse pakker. Jeg gikk over til fsinn selv for å få alle flyene som jeg ville. Er endel mere jobb med fsinn, men enkel når en har satt seg inn i den Siter
Paulo Fernandes Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 De fleste fly har paints. Men for at du skal se flyene som riktig flyselskap må piloten bak spakene på flyet ha valgt "livery" i squawkbox. Å ikke kunne se Norwegian suger maks, jeg vet. Men det er alikevel verdt å fly på Vatsim! Velkommen til Vatsim-verdenen Henning Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.