Paulo Fernandes Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Da har jeg kommet meg til USA og tror jeg skal bli der en god stund Hadde jeg fløyet i Europa på kveldstid hadde det vært mørkt på kvelden. Flyr jeg i USA er det lyst, selv om jeg flyr på kvelden Bildene er fra dagens flytur som var Boston - Philadelphia med Southwest Airlines. Pushback Boston: Ready for take off i Boston: Koser meg langs østkysten av USA. Ikke lenge før jeg passerer New York by heller: Straks ved å tracke localizeren til RWY 27L i KPHL, og Philadelhpia by kan sees til høyre: On final: Flaps 30: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Skrevet 10. oktober 2010 Hilsener fra Philadelhpia :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Stilig.Jeg husker approachen til Philly fra i fjor,RL. satt på høyre side da.Flott utsikt over byen,samt elven og de gamle marine båtene. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Stili disse! Likte de. Artig at det begynner å komme litt trip reports her på forumet fra iFly 737`en! Litt av et fly, eller hva? Nesten så vi simmere som er noe garvet på 737 sliter med denne :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.