Skrevet 11. oktober 2002 22 år Jepp, det er akkurat den type flyopplevelser jeg drømmer om når jeg sitter foran pc'en. Et flott bilde!
Skrevet 11. oktober 2002 22 år Et nydelig bilde som viser at i Norge egner fly seg best som transpotmiddel.
Skrevet 11. oktober 2002 22 år Dæven, det er særiøst det nydeligste natur bilde jeg har set, ever! Flott
Skrevet 11. oktober 2002 22 år Forfatter Fløy siste helga i august til Sogndal. Tok dette bildet ut av vinduet på flygersiden. http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=28272 [ 11.10.2002, 12:47: Endret av: Andreas Grindvoll ]
Skrevet 12. oktober 2002 22 år Forfatter det var ubeskrivelig å fly fra Østlandet og plutselig se den grønne sognefjorden mot den blå himmelen! med masse deilige cumulus congentus på alle kanter... bortsett fra dit kameraet på dette bildet peker da... Var mye konveksjons-skyer i området (blomkålform) =) kritthvite. Kan laste opp flere bilder fra turen etterhvert om det er noen som vil det =) AG
Skrevet 13. oktober 2002 22 år Fantastisk fint bilde Andreas!! Legg ut d du har, den turen vil jeg gjerne se mer av!!
Skrevet 16. oktober 2002 22 år Forfatter Roger. Kan ta en liten stund... har nemlig 33,6 kbps-linje hjemme og ... det tar sin tid.. så jeg må manne meg opp før hvert bilde.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.