Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har funnet ut at min filserver som har tjent meg godt det siste året har blitt litt større enn hva jeg har plass til, så jeg har tenkt til å selge den. Maskinen er bygget på en brukt gamingmaskin, så det er noe power i den. Kabinett: Lian-Li PCA17 i Sølv, veldig pent og praktisk kabinett Drevrammer: 3x Lian-Li EX-34 Hovedkort: Et MSI-kort jeg ikke helt husker navnet på CPU: Intel Core2Duo E6600 2.4 Ghz Minne: 4GB DDR2 PSU: Corsair HX620 SATA-kort: Sunsway 4P SATA Disker: 1x Seagate ST3500418AS 500GB som jeg brukt til system 3x Western Digital WDC WD10EACS-65D 1TB Green-disker Totalt har man plass til ni disker i drevrammene, hovedkort pluss SATA-kort har åtte SATA-tilkoblinger så man må evt. koble den 9. på USB eller ESATA, hvor ESATA er det greieste. Maskinen er påkostet omtrent 6000 siste år, så her får du mye gøy, jeg har hatt veldig mye glede av denne løsningen og kommer til å savne den. Pris: HBO 3500. Pris kan evt. diskuteres ved rask avgjørelse, bilder kommer senere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.