Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Ei god stund sida jeg har vært inne på MP nå, og ser ingen info om OFKL server enda. Er det noen som veit mere om dette eller har en server tilgjengelig nå i helga?? Sugen på MP flight serru. Siter
Øystein Hansen Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Hei Øyvind Teamspeak er oppe. Holder på med noen justeringer på min FSX, men skal kjøre opp serveren om kort tid. ------- Øystein Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Hei. Ser til stadighet at det reffereres til ofkl server, de har ikke hatt server på flere år, de servere som har hvert driftet i det siste er det privat personer som har stått bak. Selv om det er uvesentlig, men like morro. :-) Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Skrevet 10. oktober 2010 Ok Geir. Da beklager jeg misforståelsen. Jeg veit fra før at du har gjort en kjempejobb med dette, men jeg var ikke klar over at det var i privat regi. Heretter skal jeg kun kalle den GOF serveren. Godkjent?? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Mange andre som gjør dette mulig ser du, hjelper ikke med server uten engasjemang fra simmere, det er de som skaper opplevelsen. Øystein og jan har like mye creed for dette, og de som er trofaste brukere. Ha en fin simme dag. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Skrevet 10. oktober 2010 Veldig greit å få litt mere info om dette da jeg er ivrig bruker av denne glimrende tjenesten. Så hvis det er noe dere kan bruke meg til i denne sammendhengen så ikke nøl med å rope ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.