Jan Arild Gjemble Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Onsdagen denne uken arrangerte vi en heavy flight også. Denne foregikk i det østlige middelhavet med start i Kairo og med endestasjon Santorini. Da hadde vi vært innom Phatos og Antalya også. Enroute mot Phatos Det var tight i lufta under approach og final her også, og litt på kryss og tvers. Ville nok tro at det ville vært mang en ATC som ville rive av seg håret med tanke på flyginga vår Approach til Antalya Parkert og nede i Antalya og venter på de andre Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Fine bilder! Antalya X du har som scenery? Siter
Fred Solli Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Skulle mene det der er Level-D. Jeg tror ikke Jan Arild har sunket så lavt Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Ja. Level-D har jo FSX versjon. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Her er man like utdatert som en newbies AIRAC virker det som Må følge bedre med synes jeg! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Skrevet 9. oktober 2010 Det er helt riktig som Fred sier Aerosoft Antalya X og Level D 767 Level D sin 767 har vel eksistert til FSX noen år nå.. og med nye cockpit-texturer er den fortsatt min favoritt Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Kortet gikk seg varmt der gitt! Både Antalya X og Level-D er kjøpt! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Skrevet 9. oktober 2010 Goodie... du vil ikke angre Reidar Fredrik Det er helt klart ... så får du sørge for å legge inn siste updater og "mordernisere" cockpit med nye og langt bedre texturer. Da får du en 767 som er state of the art! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.