Skrevet 8. oktober 2010 14 år Takk! Grattis til Meese også Dagen ble brukt med å kjøre fra Stavanger til OSL. Der jeg nå sitter på Thon Gardermoen og kikker mot den der stjerna. I morgen skal man opp tidlig og sikre seg en god frokost, jeg & shortsen setter nesen mot Jordan's behagelige noenogtreddve grader
Skrevet 16. oktober 2010 14 år Gratulere med dagen fra Lørenskauen og god reise sydøstover. Er snorkel og dykkemaske pakka og klare for litt gullfisk safari da?
Skrevet 17. oktober 2010 14 år 1,5 uke siden bursdagen a.s.c.. Dette tror jeg må være en av de lengstvarende bursdagsgratulasjonstrådene jeg kan erindre å ha sett her inne. Gratulerer med overstått begge to.
Skrevet 17. oktober 2010 14 år Det er fordi vi er så forbanna kjekke! Neida :grin: Takk for gratulasjoner
Skrevet 17. oktober 2010 14 år Det er sant Meese, det er det. Per, jeg pakka det nettopp ut. Kom til Gardermoen i går, og kjørte hjem i dag :grin: Sinnsykt bra plass det der. Takk for gratulasjoner. Satser på 3-4 uker til! :grin
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.