Sondre_Mælumshagen Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Hei, slenger med 2 bilder fra den pågående flighten min fra Chania til Stavanger... fult fly Overskyet Det var det, kanskje jeg føyer på noen senere :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Wow! Det siste bilde var nydelig! Hvilken modell er det? Har lyst å lære airbus når jeg ser det bilde... Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Ja takk til paint! Lekre bilder dette! Godt og fly en charter sometimes! Komme seg unna kalde Norge Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Skrevet 7. oktober 2010 Mads: det er wilco sin airbus, ikke av den beste kvalitet, men helt ok. Angående painten fikk jeg link av Andreas Og tusen takk for kjempe hyggelige kommentarer! Siter
Christian Zhang Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Veldig fint bilde! kan jeg få linken andreas? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.