Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

The full list of features for Windows Phone includes:

· Search, browse and play millions of tracks

· Stream over WiFi or 2.5/3G - All your existing playlists are available

· Offline playlists - Play your music without an internet connection

· On-the-fly sync - Every track you add to a playlist appears on mobile and computer

· What’s New tab

· Wirelessly sync your local files to your phone

· Starred tracks - tag all your favourites into a special list

Windows Phone users can download the new app directly by visiting m.spotify.com, and it will also be available for download on Windows Marketplace for mobile shortly.

And one last thing – we’re also very excited to announce that Spotify will be available on the upcoming Windows Phone 7, which from what we’ve seen is going to be just fantastic.

Skrevet

Olaf, har alltid lurt på hvor gammel du er? Alltid sett for meg en skikkelig lavmålt kar.

:) Kjører android på min HD2, men har i dag testet Spotify på WM6.5. Må si det ser kjempe bra ut. Hadde det vært apple så måtte jo programmet godkjennes først. :)

Kom ihåg att Iphone fick multitasking för 1 år sedan, som jag haft på min Nokia sedan 90 talet

Oh snap!

Skrevet

Min alder er ikke relevant i denne diskusjonen.

Det er du som alltid skal kritisere iPhone, ikke at jeg bryr meg veldig mye, men jeg begynner å bli litt lei av at du skal reklamere for Android og WM. La folk få kjøpe det de vil ha, uten at du skal forkynne hele tiden.

Hva er så negativt med at Apple har kvalitetskontroll på AppStore? Jeg lånte meg en Androidtelefon for et par dager siden for å teste Market, og det kunne godt vært en kvalitetskontroll der, for jesus, det var det mye søppel.

Og Timmy, det at du hadde multitasking på din telefon på 90-tallet betyr strengt talt ingenting. Hadde den en fullverdig internettleser? Hadde den kamera? etc, etc, etc.

Jeg kan ikke si at jeg noen gang har savnet Multitasking på iPhonen min så veldig mye. Første gangen jeg følte jeg fikk bruk for det var når Spotify kom ut og jeg ville gjøre noe annet samtidig.

Skrevet
Det er du som alltid skal kritisere iPhone, ikke at jeg bryr meg veldig mye, men jeg begynner å bli litt lei av at du skal reklamere for Android og WM. La folk få kjøpe det de vil ha, uten at du skal forkynne hele tiden.

Nå skal du ro ned flere hakk her Olafur. Har ikke kritisert Iphone i denne tråden, har kritisert Apple. ;) Er faktisk DU som kommer inn i denne tråden og prøver å være bråkjekk i trynet, mens jeg informerer til folk at Spotify finnes på WM. Hvis du kaller det reklamering så er du helt på jordet.

Reklamert for Android? Jeg sa bare mitt om Iphone og Apple :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...