Nicklas Winger Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Hei, Skal i mars reise med China Airlines 747-400 på ruten AMS-BKK. Er det noen som har noen erfaringer å utveksle fra turer med dette selskapet og/eller denne ruten? Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Billig, ok service. Eneste jeg vil klage på er med 40 og noen få minutt til transit til på AMS (for meg som skulle til Flesland jaffal, Værnes var på nabogaten) så måtte vi fint stå til de med oppgradert klasse var kommet helt av flyet. Vertinnen var ikke værre på det enn at hun sikret seg at de var kommet helt inn på flyplassen også. Asiatisk ting kanskje, har ikke opplevd dette med hverken Thai Airways, Air Asia eller China eastern. Så jeg ble litt brydd av dette. Kort transittid på AMS er standarden og jeg har ikke blitt glad i AMS etter to flygninger. Prisen som avgjør, hadde vel KLM forrige gang til Bangkok, omtrentlig samme fornøyelsen. Prisen er ok, men får jeg Thai for 2000 ekstra tror jeg det er ønskelig neste gang. De pengene blir små for å slippe både 747 og AMS. Standard flymat, japansk øl av alle ting mener jeg og huske, altfor mye malt etter min smak, men alt går;-) Ellers er det jo god gammel 747 med tilsvarende underholdning, storskjerm og sprakete headset som uansett ikke har volum nok til å overdøyve støyen hehe Var heldig denne gangen med passkontroll og security da det var mye kortere kø enn forrige gang. Ellers tror jeg det skulle holdt hardt, så du bør ikke surre bort for mye tid. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Enig med Chris. Fløy AMS BKK i 2008, til var det en gammel og sliten 744, men tilbake var det en betydlig nyere maskin med egen skjerm og mer behagelige seter. Servicen var helt ok, rimelig god mat. Generellt helt greit, men ikke mer enn det. Siter
Nicklas Winger Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Skrevet 7. oktober 2010 Takker for svar folkens! Får satse på at vi får en nyere maskin begge veier Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.