Peter Nørkjær Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Nå! Det viser sig, at man nu skal registrere sig for at få adgang til kort-skatkisten fra "National Air Traffic Services Ltd". Jeg kunne sad og læste lidt, hvad der stod, men jeg synes ikke rigtigt at jeg: - for det første kan fidne ud af hvilken jeg skal vælge (UK eller Foreign) - for det andet slet ikke kan finde ud af, om man må tilmelde sig hvis man ikke er pilot/ATC i virkeligheden. Naturligvis kan jeg jo bare sige, at jeg er pilot, det finder de jo aldrig ud af. Men jeg vil gerne lige høre, om der er andre der har erfaringer med denne side, og med at blive registreret der. Siter
Anders Presterud Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Peter Noerkjaer: Nå! Jeg kunne sad og læste lidt, hvad der stod, men jeg synes ikke rigtigt at jeg: - for det første kan fidne ud af hvilken jeg skal vælge (UK eller Foreign) - for det andet slet ikke kan finde ud af, om man må tilmelde sig hvis man ikke er pilot/ATC i virkeligheden. "UK and Foreign States service" er kun tilgjengelig for UK citizens, siden du må skrive inn en korrekt UK post code for å registrere deg. Det trenger du derimot ikke om du kun velger "UK service". Siter
Peter Nørkjær Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Skrevet 14. oktober 2002 Det har du jo ret i... Jeg prøver at tilmelde mig. Så må jeg finde ud af, hvad jeg vil skrive, når de spørger, hvad jeg vil bruge kortene til... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Si du er en småfly-pilot som skal ut på tur Siter
Anders Presterud Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 De bryr seg neppe i det hele tatt. Er en maskin som tar i mot din "bestilling", ikke et menneske. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.