Marius91 Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Er det mulig å ta "teoriprøven" man får på sesjon, om igjen? Tviler vel egentlig på det, men kanskje noen her inne vet noe om det. Var lite interessert i hele millitæret når jeg var på sesjon for lenge siden, så jeg ofret ikke store innsatsen.. Angrer som bare pokker på det, så for dere som planlegger å gjøre det samme - IKKE gjør det Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Nei. Sesjon gjennomføres kun en gang. Siter
AMO Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ikke legg for mye vekt på det du gjennomførte på sesjon, det er bare for å få et inntrykk av hvem du er. Er du interessert i å tjenestegjøre, ring Forsvaret på 03003 og kom med ønsker. Mange blir aldri innkalt, viser du initiativ og ber om spesifikk tjeneste til et spesifikt tidspunkt, bør det være håp. Har du sett noe du er interessert i? Annet enn Forsvarets Flygeskole, selvsagt. Siter
Marius91 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Skrevet 4. oktober 2010 Hehe, jeg laget et fint mønster der jeg skulle krysse av for svarene, så jeg fikk 1 på prøven.. Så smart var jeg! Så det er vel ikke mye håp om å komme noen vei, men det var flygeskolen som fristet litt. De fleste sier det er umulig, men man kan da ikke si sånt uten å prøve Jeg får ta en telefon og høre litt hva dem sier Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Tror militæret foretrekker mønster og system i stedenfor intelligens uansett, så løpet er nok ikke kjørt Siter
Marius Sparby Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Husk at ingenting er umulig, Marius, det umulige tar bare litt lenger tid, koster gjerne litt mer og krever en helv.. mye jobbing. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Mange blir aldri innkalt' date=' viser du initiativ og ber om spesifikk tjeneste til et spesifikt tidspunkt, bør det være håp.[/quote']Yeah, right... Det var Sjøforsvaret og/eller Samband jeg ønsket, men etter nyttår er det kurs hos Sivilforsvaret... :crazy: Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Forsvarets behov er også styrende, selvfølgelig! Har du doktorgrad i medisin og en eller annen relevant nobelpris hjelper det lite om Forsvaret allerede har nok vernepliktige leger/sykepleiere vil jeg tro Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.