Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, dette er noe som ikke er ment til og bli noe heftig saker, men Snorre Bigseth og jeg fant ut av vi kansje skulle invitere til ett lite og spontant "event" på Gardermoen i morgen fra klokken 19.00 lokal til 22.00 lokal! Men om trafikken er stor nok så blir det kansje lenger ut på kvelden! Undertegnende tar tårn west og Mr. Bigseth tar tårn east. Om noen føler kallet for og ta APP og Oslo Controll så hadde det vært hyggelig! GND og DEL er også velkomne, men husk og book posisjon! Dette er overhodet ikke noe som er ment som en "Big event", men vi ville bare prøve oss :-D Velkommen! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 ENOR_CTR bemannes ikveld 17-23, tar gjerne å får med meg noen co-atc rundtomkring. Hvis dere booker posisjonen kan det jo hende vi klarer å trekke litt trafikk Siter
Ståle Wærness Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Flott. Da blir det nok 3-4 turer i dag da Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Må nok flytte bookinga mi en liten halvtime Ellers blir det vanskelig med å fore lillingen som er alene hjemme med far sin men fra 1730 er jeg å regne med Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.