Fred Solli Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Heisann Ser til min store forbauselse at ingen har annonsert noe tur idag. Så da foreslår jeg at vi møtes på Wrangell PAWG i bushfly, gjerne med flottører og tar en liten "mystery tour" i området her. Oppmøte som vanlig med avgang ca. kl. 20. Regner med at server til Øystein fortsatt er i drift så vi bruker den. Hvis ikke kommer vi opp med en eller annen løsning Vi sees. Keep the blue up. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 I'm in! Ikke sikker på hvilken bush-maskin jeg kommer med enda.... men utvalget med flottører er rimelig stort Siter
Øystein Hansen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Høres bra ut Fred. MP server og Teamspeak på samme adresse som før: 95.34.222.16 Trenger du passord -> SMS til 92603723 Vi håper på stort oppmøte og oppfordrer spesielt nye piloter til å være med å prøve Multiplayer flyging! :cool: -------- Øystein Siter
Christian Zhang Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Og hvilken scenery er anbefalt? Siter
Fred Solli Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Det som heter Tongrass Fjords X http://secure.simmarket.com/fsaddon-tongass-fjords-x.phtml Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. oktober 2010 Premium Medlem Skrevet 3. oktober 2010 Ser til min store forbauselse at ingen har annonsert noe tur idag. ..... trodde Paul-Andrè hadde et gåsetrekk på gang?? Men blir mer enn gjerne med på "mystery tour" fra Wrangell . Har bare hyggelige minner fra MP-flights i "Tongass Fjords", det eneste scenery som kan konkurrere med PNW. Lurer på om jeg skal driste meg til å stille med Catalina i kveld, så er jeg rustet for de fleste utfordringer :grin: . Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 3. oktober 2010 Premium Medlem Skrevet 3. oktober 2010 Jeg kommer inn med den "nye" Goosen. Pål Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Gåsetrekket må du nok vente med Ernst. Du skal få se når det bli annonsert. Jeg får ikke til å bli med i kveld da jeg befinner meg 11 mil og en fergetur unna hjemmet. Dere får kose dere i kveld, og bilder er et krav som vanlig. Siter
Tom Knudsen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Blir ikke med i dag, tross alt noe langt mer viktig på agendaen Rosenborg - Vålerenga kl 19:30 Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Bedre grunn til å fly MP finnes ikke spør du meg Tom. :whistle: Siter
Tom Knudsen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Etter å ha sett kampen må jeg si meg enig ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.