Tom Knudsen Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Politikkens slimål trekker seg som partileder. Personlig trodde jeg nesten ikke denne dagen skulle komme hvor jeg fikk seg mannen endelig ta ansvar som leder og gi fra seg plassen til noen andre. Jeg er lagt fra noen KRF fan og milevis fra noen Høybråten fan, hans gjentatte negativitet til FRP og dobbelt moral til slike ting som røykelov osv. er nok til å få fyren under huden. Nei det skal bli godt å se han trekke seg.. Hva mener du? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Røykeloven skal han ha all cred for Siter
K L Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 mannen er jo nesten eneogalene ansvarlig for at hans parti nå er en snart saga blott i det politiske Norge, selv om man har et kristent verdisyn så må det gå an å tillnerme seg dagens samfunn i væremåte og tenkemåte, man ønsker vel at man får folk til å slutte seg til partiet for å dermed få politisk innflytelse! GL, forsvinn nå og la andre mer liberale krefter lede partiet! Siter
Geir Haugmo Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Røykelovens far er Tore Tønne. Media villeder, men sånn er det bare. Siter
Tom Knudsen Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Skrevet 2. oktober 2010 Helt enig, fjompen i KRF har bare tatt krediten for den Siter
per berge Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Det er ikke alltid makt i de "fjollete" hender :grin: Men nestledern er jo ei lita og snasen reim da, og kan muligens trekke noen ekstra steroide stemmer i neste valg. Siter
Tom Knudsen Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Jepp, tror det blir mer rett profil Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 mannen er jo nesten eneogalene ansvarlig for at hans parti nå er en snart saga blott i det politiske Norge Ikke den beste analysen jeg har sett så langt av situasjonen KrF er i. Høybråten er lang ifra alene om å ha fått KrF ned til dagens bunnivå, og jeg tør minne om at KrF hadde mindre enn 6% oppsluttning på flere meningsmålinger før Høybråten tok over. Når det gjelder den siste tids nedgang må nok den "snasne" nestlederen ta sin del av ansvaret for sine heller dårlig gjennomtenkte utspill i media, noe som har ytterligere svekket partiet. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Få hykklern ut, KRF? Dobbeltmoral. Siter
Christian Paulsen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, Hr Berge like politisk korrekt som alltid... lita snasen reim faktisk. :grin: Siter
Stian Beinset Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Problemet til KRF er at de er kristne. Nordmenn generelt sett er blitt mer og mer sekulær. Vi trenger ikke lengre et religiøs parti. De burde skifte ut navnet til "konservative folkeparti" eller bare "folkepartiet". Og de burde kutte ut de kristne reglene, og heller kjøre konservativ politikk (religions nøytralt). Religion og politikk burde ikke blandes, det er en privatsak. De fleste velgerne går vel over til FRP. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.