Henrik Simonsen Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hei, noen som har spillet? Spiller d selv på PS3, og lurer på om noen vil spille noen kamper online ikveld eller noe? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 venter venter og venter litt til på squad-update så jeg kan komme online selv! Siter
Kenneth Rønning Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Har ikke spillet, men har prøvd det og fifa er mye bedre enn tidligere! Helt vannvittig mye bedre en tidligere, her er det tydlig at de har lagt ned mye mer arbeid og sett mer på hver enkelt spillers ferdigheter. Dog er det en ting jeg synes er dårlig, det blir altfor mange straffer pga. hands, men det var jo på tide det ble med i spillet. Siter
Simen Elvestad Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Skal spare meg fra å spille mot dere, skal ikke ta fra dere selvsikkerheten med en gang :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Fotballspillene er akkurat det samme åååår etter ååår... :tired: Siter
Audun Braastad Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Det er det vel strengt tatt ikke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.