Per-kristian Jensen Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Heisann! Mange har nok sikket allerede sett skiltet, men på INI Ops Stasjon Jan Mayen henger det et skilt hvor det står følgende: "Teori er når man forstår alt men ingen ting virker" "Praksis er når alt virker, men ingen forstår hvorfor" "På denne stasjonen forener vi teori og praksis slik at ingen ting virker, og ingen forstår hvorfor" Hva er egentlig bakgrunnen bak dette skiltet? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 :crazy: Du veit hva jeg mener Torstein! Siter
Werner Rafteseth Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Samme "ordtaket" om vi kan kalle det for det, har jeg sett flere steder i landet. Blant annet min tidligere arbeidplass hadde de et tilsvarende skilt som visstnok har vært der siden 50-tallet (om den tredje setningen stemmer på den arbeidsplassen.. tja det kan være ) Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Det er jo beskrivelsen til en flymekaniker Siter
T F Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hadde slikt skilt på klasseromsdøren til naturfag på ungdomsskolen... Artig! Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Bakgrunnen til skiltet er selvironi. Så enkelt som det. Siter
Jarle Wiig Nybø Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Fått seg en liten oppussing i det siste den tavla Da jeg var der oppe i juli 2009 sto det FLO/IKT Stasjon Jan Mayen Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, FLO/IKT er nå nedlagt og er erstattet av INI OPS :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.