Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

What? Savner Sidewinderen min jeg, den tok kvelden for en stund siden og jeg byttet til Saitek X52 Pro, som jeg forsåvidt er fornøyd med, men noen Sidewinder er den ikke

Hehe, mente ikke med min kommentar at sticka ikke er dugandes - den funker jo bra, selv om den drar litt på åra nå, men mtp at jeg utelukkende flyr boeing's så skulle jeg nok investert det beløpet i en yoke isteden, derav føles det litt som et tabbekjøp.... Men nå får man jo heller kjøpe yoke denne gang da, og Sidewinderen blir jo beholdt slik at den kan taes frem ved behov hvis jeg brått skulle få lyst til å prøve meg på helikopter :-)

Skrevet
Hehe, mente ikke med min kommentar at sticka ikke er dugandes - den funker jo bra, selv om den drar litt på åra nå, men mtp at jeg utelukkende flyr boeing's så skulle jeg nok investert det beløpet i en yoke isteden, derav føles det litt som et tabbekjøp.... Men nå får man jo heller kjøpe yoke denne gang da, og Sidewinderen blir jo beholdt slik at den kan taes frem ved behov hvis jeg brått skulle få lyst til å prøve meg på helikopter :-)
Hehe, skjønner hva du mener ;)
Skrevet

Hei

Det var synd du ikke likte MDen, jeg har omtrent ikke flydd noe annet siden jeg kjøpte damen... Og er fremdeles i kjærlighetssonen ovenfor henne... Til tross for flere kræsj. Når hun bare oppfører seg som en dame så er hun en strålende dame...

Men FMSen er litt anderledes bygd opp, og du må gjøre ting på en helt annen måte en i 747.. Men når du får det til, og damen oppfører seg som den skal.. Da er det en drøm og fly MD.. Men du må være forsiktig og behandle MDen som en dame, det er ikke noen dame du kan behandle dårlig, da straffer det seg.. PMDG 747 er mye mer tilgivende en MD11 er

og ikke minst, les manualene.. Jeg lærte meg, via en kompis MD11 på 4 turer, 4 irriterende, forbannede turer... Men jeg fikk det til.. så da skal alle klare det

Oddvar

Skrevet

kan vel si at det ikke er noe som er bra nok til fs. men får vel bare leve med det. tror vi flightsimmere er veldig kresne hehe. det som IRRITERER meg mest er at det finnes ingen god F-16 til fs9. og de som er til fsx ikke duger rett og slett.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...