Øystein Hansen Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Hei og hå. Har vært med å prøvekjørt den nye Qualitywings 757 X (native FSX model), som om ikke veldig lenge er tilgjengelig for oss alle. Dette er foreløbig en beta og ikke en ferdig versjon. Modellen ser bedre ut nå enn forrige versjon, men høyere oppløsning på texturer og gir i tillegg langt bedre FPS. Og sist, men ikke minst, den funker nå for FSX Multiplayer igjen. Måtte derfor ta den på en liten tur i dag fra Værnes til gode gamle Berlin Tegel. 3 shots følger: Fra innflygning til Berlin Parkert på gate 2, deboarding, catering, cleaning etc med Aerosoft AES Skulle gjerne hatt kontor her Siter
Emil Topstad Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Flott, den ser knall ut! 757 er grisefint! :grin: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Øystein og jeg har foretatt betatesting av QW 757 i multiplayer. Et godt bevis på at FSX MP funker :grin: Øystein og jeg i formasjon over Kastrup! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 757 er det mest sexy airlinern ja.Da er det bare og håpe at dere får tak i dere en skikkelig fin Icelandair paint :grin: Og kom så på Vatsim,og fly skikkelig online Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Skal vise deg Iceland jeg Bedin! FORNØYD ?:grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Skal de først lage en 752 med winglet.Så kan de vel lage en som Icelandair har i stallen...TF-FIY ble solgt for 2-3 år siden. Uansett,så så de flott ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.