Tor-H Bergseng Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 To bilder når jeg nå nærmer meg den britiske kyst etter en min første long-haul tur med tung-metall. Har satt på resize til 1 MB under options på photobucket, men bildene blir jo fortsatt like kornete. Siter
Emil Topstad Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Dette var fine bilder! Når jeg så det siste, fikk jeg veldig lyst å reise litt...!! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Fine bilder. Anbefaler deg og laste ned nye VC teksturer. http://www.leveldsim.com/forums/forum_posts.asp?TID=11191&title=andr-folkers-vc-mod-for-fs9-Only Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Flotte bilder Mathias: takk for du postet linken, har veldig lenge trodd at det bare var FSX versjonen av LVL-D 767 som hadde de VC teksturene Så hjertelig takk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.