Jan Tore Elvheim Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Blir på gebrokkent engelsk siden jeg har postet dette på flere steder, men her får dere en liten rapport fra Virtual Norwegian sin groupflight i kveld som foregikk på vatsim: VN arranged an fly in to ENRY during the CPT of Anders M. Grønmyr and we decided to continue the evening after the test to include more legs. During the last minutes of the cpt we started our flight towards ENVA Trondheim, then back to Oslo and finally Molde. During taxi at Rygge: Climbing above ENGM, NAX8815 landing rwy 01R, NAX648 just started takeoff roll: We are starting to run out of stands at ENVA Trondheim: Taxing ENVA for ENGM [video:youtube]0YeiLKzjHlU South side Domestic Terminal ENGM being filled up with red nose aircrafts :grin: Leaving ENGM for ENML Molde: Not the biggest apron at ENML, but it worked out ok: Takk til alle copiloter for en strålende kveld, vi satte forresten rekord for antall pilot reports på en dag i dag for oss! Og selvsagt gratulerer så mye til Anders Merch Grønmyr som bestod sin utsjekk på C1, lykke til videre med din virtualle atc karriere Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Fine bilder, dette så artig ut hvilket rygge scenery var det? Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 Snarheim.no Det er fsx scenery fra Snarheim som er lagt inn i fs9, med en afcad fil for taxiways. Men nå ligger det jo en på fs.no som kan brukes utem problems:) Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Da skal jeg laste ned fra fsno jeg blir det ai trafikk til ENRY da eller må man legge det inn selv? Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 Sigurd: Rygge Scenery fra fs.no er et annet en det som jeg har. Eivind: Det må vi jo prøve på. Vi satser å ha et event hver måned, siste Lørdagen. Og eventuelt ved andre eventer osv:) Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Dette så ut som en flott tur ja synd at jeg ikke kunne bli med, men blir med neste gang det er Men hvordan kan du se flyene i NAX farger på VATSIM? Når jeg flyr på VATSIM så er det sånne VIP fly fra NAX jeg ser. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 Du kan bruke fsinn eller om du bruker squawbox så kan du bruke sms generator for å legge inn ai fly i din sb. SMS Creator Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.