Tom Knudsen Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Hvor går turen? Kjøpte i dag Orbx NA Pacific - HINT HINT Tenkte å laste det ned i morgen og installere det sammen med noen freeware pakker for området, så lysten til en tur i det området er innlysende. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 25. september 2010 Moderatorer Skrevet 25. september 2010 Høres ut som en meget god ide :-) stiller opp så sant det ikke kommer en solstorm hehe Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Jeg er også selvfølgelig med, bare jeg finner meg ett tastatur som noen kunne vært greie og låne bort. Har nå sitti og opperert mitt g15 etter at det for n`te gang har vært en smule fuktig. Nå har innmaten i tastaturet vært gjennom hele registeret snart. Kaffe - brus - saft og i går kveld satte jeg selv kniven gjennom hjertet med ett nyfylt stort glass rødvin. :cry: Kan ikke begripe hvorfor man absolutt skal drikke rødvin fra glass som er så høye og ustabile at di bikker for ett godt ord.. Nei heretter blir det kun tåteflaske hvis man skal konsumere noe som er bløtere enn majones ved maskina.. Men det skal vel gå an å få lånt seg ett nytt tastatur idag, mens pakke fra en eller annen netthandel er på tur i posten? Noen som har forslag på ett bra trykkebrett eller?? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. september 2010 Moderatorer Skrevet 26. september 2010 er jo Watherproof versjoner å få kjøpt hehe Siter
Fred Solli Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Følgende rute foreslås: Oppstart på Twin Lakes - CAG4 Noen korte hopp til Chilko Lakes - CAG3 og Tsuniah Lake Lodge - CAF4. Så bærer det over fjellet og ned til Scar Creek - CBA7. Så følger vi dalen nedover og ser om vi ikke kan finne de nedlagte flystripene Homathko River Estuary og Moh Creek. Om vi klarer det eller ikke er neste plass Campell River - CYBC. Og så avslutter vi turen på Comox - CYQQ. Don Grovestine har laget et ganske så bra addon til PNW over Comox. Anbefales. Last ned her: http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=149291 eller her: http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=146997 Don's hjemmesider er her: http://members.shaw.ca/cyqq4fs/ Vi møter opp i god tid for avgang som er kl. 20.00 Edit: ser ut som linkene til Flightsim.com og avsim ikke virker. Søk på Don Grovestine istedenfor så finner dere filen. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Suverent Fred. Hørtes veldig bra ut. Jeg stiller opp med lånt tastatur, antageligvis det eldste og styggeste i manns minne men bare det funker i kveld er jeg fornøyd. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Så det store spørsmålet... Har vi noen server å fly på i kveld da? Noen som har info om dette? Siter
Fred Solli Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Øystein har server oppe. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=570737#Post570737 Bush fly ala Pilatus Porter, Cessna 185 Skywagon, Cessna 206 eller 208 går fint. Vi prøver vel å cruise på 100-110 knots. Kanskje litt mer. Siter
Øystein Hansen Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 FSX MP Server og Teamspeak 2 på IP 95.34.222.16 De som ikke har passord og ønsker å være med -> send SMS til 92603723. Server er oppe nå, realweather, tidlig morgen i PNW-land. ------- Øystein Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Et kortbanefly av typen C185 er perfekt for dette. Btw. Campell River - CYBL Siter
Fred Solli Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Bra du passer på her Paul-Andre. Det går litt fort i svingene av og til Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 I frykt for å få meg en dask over lanken. Du får skylde på alderen :whistle: Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 :grin: :grin: Du er ikke snau Paul.. Gliser... Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Og jeg stiller med Tundra. Ryggen trenger litt dempende landing, og med et glass/flaske rødvin innabords kan landingen bli litt hard. Siter
Tom Knudsen Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 Blir ikke noe på meg, midt i en mappeoppgave innlevering jeg bare må få ferdig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.