Are Lund Hansen Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Heisann Har hatt en hardisk kræsj :mad: her, og mistet bortimot 12 GB med musikk. Noe av det har jeg på cd, men de sangene som er kjøpt via iTunes har jeg vel muligens mistet :confused: Noen som vet om man kan få laste ned kjøpt materiale om igjen? Siter
AMO Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Det er fullt mulig å få det til! Jeg vet om flere som har fått det ved å sende en mail til Apple Support. Gjør det, og se hva du får til svar! Siter
Lars B. Schmidt Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 evt hvis du har all musikken på en ipod o.l. kan du hente det ut fra den Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Jeg har fått dette to ganger fra Apple, så det er absolutt mulig, bare send de en mail så får du svar ganske kjapt og instruksjoner til hvordan du gjør resten. Siter
Kjetil_Haugen Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Hei Lars Jeg har forsøkt å få ut musikken fra I Pod ved et par anledninger uten suksess. Har du en oppskrift på hvordan dette kan gjøres? Mvh Kjetil Siter
Christian Paulsen Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Vil bare si at jeg nylig fikk en god del tips rundt dette i denne tråden; http://www.flightsim.no=569702. Det omhandler primært iPhone, men gjelder i stor grad også iPod. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.