Tom Knudsen Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 http://www.dagbladet.no/2010/09/24/nyheter/ufo/utenriks/usa/atomraketter/13548766/ Hva mener du? Min mening er at dette er nok et stykke idioti i rekken av suggesjon paranoia Siter
Vidar Martinsen Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Vel, de sier jo ikke at det er utenomjordiske, bare det er noe så enkelt som Uidentifisert Flygende Objekter. Kan jo være hva som helst. Når det er sagt så har jeg hørt noen utrolige historier, fra mennesker jeg stoler på, over årene i fra flygere og andre som har sett "mye rart", men som ikke snakker om det pga offentlig gapestokk og forhold til arbeidsgiver. Det skal være sagt at ingen av dem har påstått utenomjordisk liv heller, kun at det har vært hendelser som er ganske så uforklarlig. I fra deres ståsted ihvertfall. Uansett, blir spennede å se pressekonferansen Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Dette er kjempespennende og jeg ser frem til å høre hva som kommer frem på pressekonferansen. Siter
per berge Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 All PR er god PR sies det,,,, # Salas skal holde pressekonferansen sammen med Robert Hastings, forfatter av boka «UFOs and Nukes: Extraordinary Encounters at Nuclear Weapons Sites». # Så salget vil nok ta ett godt hogg oppover vil jeg tru :grin: Siter
Vidar Martinsen Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Kan nok være en liten sales gimmick ja, men blir uansett spennende å høre hva de sier Siter
Stian Kirkeby Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Jeg synes sånt noe er utrolig spennende og underholdende, selv om jeg er litt skeptisk. Skal bli interessant å se hva de har å si på den konferansen. Husker Edgar Mitchell (månelanderpilot, Apollo 14) i 2008 publiserte offentlig at han var 90% sikker på at UFO-mytene er sanne. Hvis noen her får litt blod på tann angående UFOer, gå inn på youtube og søk "black box secrets". Siter
Martin Meyer Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Så nettopp black box secrets og den beviser jo ingenting. Er jo bare en gjeng med UFO-fans som sitter å gjenforteller historier. Skulle heller likt å sett intervjuer med de som faktisk var der. UFO er jo også ett ganske vidt begrep, en C172 kan jo være en UFO sålenge den ikke er identifisert. Synes dette er ett veldig spennende tema selv om jeg er ganske skeptisk til mye av det som blir sagt. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Blir spennende å se hva kineserne finner ut av denne saken! Er jo også artig å tenke over at disse påståtte UFO'ene, i den tid de har blitt observert, har fokusert på stormakter. Er jo ikke til å legge under en stol at Kina absolutt begynner å utmerke seg som en stormakt i dagens verdenssamfunn. Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Måtte bare ut og kikke på himmelen etter å ha sett den Kinesiske videoen i går:-) Litt youtube ble det jammen også. Her er ett utvalg tidligere offiserer og personer med høye tillitsverv i samfunnet sitt samlede bidrag i det de ser som ett bedrageri av hemmelighold og kaldkrigmentalitet. Her er den korte versjonen fra Larry King i 4 episoder: ...... Her er full lengde versjonen, 1,5 time med innlegg fra personer med påstått mye bakgrunnsinformasjon, mer enn de tar frem her. Dette er mer en presentasjon om hvem de er og hvilken erfaring de har. Mange av disse opplevde hemmelighold og stigmatisering. Paradoksalt nok opplevde mange av de og få høyere stilling. http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk&feature=related Så ikke hele videoen her da det ble for sent i går, men den skal sees i kveld. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.