Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Heisann! Jeg har et problem med min ps3 om dagen, når jeg skal online får jeg beskjed om at systemoppdatering behøves, når jeg skal oppdatere får jeg jo ikke oppdatert uten å laste ned fra nettet da jeg ikke har 3.5 på en lagringsenhet! Noen som har noen tips? Det er jo umulig å oppdatere uten nett og nettet kommer jeg ikke på uten å oppdatere. Noen som har klart å finne en vei utenom her? Siter
Martin Dahl Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Du kan laste ned oppdateringen her og legge den på en minnepenn. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. september 2010 Forfatter Skrevet 23. september 2010 Tusen takk for hjelpa! Toppers! Glemte helt at jeg nettopp hadde kjøpt minnepenn :whistle: Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. september 2010 Forfatter Skrevet 23. september 2010 Regnet med dette sku bli en enkel sak, men får fortsatt feilmelding: "Ingen anvendelige oppdaterinsdata ble funnet" Regner med det stemmer at update er en .pup fil?? Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Du må lagre filen på /ps3/update som du ser her: http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps3/pc_update/ Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. september 2010 Forfatter Skrevet 24. september 2010 Lage mapper løste problemet ja! thank you again! Siter
Joakim Hagen Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Ja tenk at jeg hjalp en LSK fan dagen før dagen!! :P Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.