Jørn Mikalsen Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Noen som vet hvor jeg får tak i et bra (ikke de på avsim.com, de er røti) dash 8 panel? Siter
Gjest Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Här hittar du en Dash-8 med panel. Bästa panel som finns till -8. /Jörgen Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 Hei Panelet du sendte meg så VELDIG bra ut. men når jeg setter det panelet inn i et dash8 jeg har lastet ned, blir det error på fs, jeg får ikke åpnet det. jeg har også prøvd å bruke det flyet du sendte med, funker ikke det heller... Vet du hva som kan være galt? Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Vad är det som inte fungerar? Panelet är väldigt realistiskt och det kräver en hel del läsning i manualen (som är på engelska) för att bara få igång motorerna... /Jörgen Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 Altså. jeg har lagt flyet i fs mappen. så starter jeg fs. men når jeg trykker på dash8en og trykker "ok". så kommer det opp en melding om at fs blir lukket. (error). Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har forøverig funnet ut at det var panelet du sendte meg det var noe galt med....men hva vet jeg ikke Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Vad menar du med panelet jag skickade? Linken ovan går till filbibliotekek här på FS.no! Den fungerar fint hos mig... /Jörgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.