Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 http://nrksport.no/fotball/nm/1.7304367 :grin: :grin: Siter
Christian Zhang Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 neeeei! men jaja. :grin: :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Ja ja..Gni det inn no,bæstærds. :grin: Cup e cup.....desverre. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Også mot Follo da! Er det mulig... Sånn forøvrig, Follo ligger på bunnen av 1 Div.... Siter
Harald Strand Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Hahahah! Har teksta absolutt alle RBK fans jeg kjenner, dette skal gnis inn :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Til og med min flyinstruktør har fått høre dette! :grin: Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Gratulerer Follo! Skadefryd er tydeligvis den eneste fryd. Merkelig at ingen av dere støyende anti RBK'ister har tatt dere bryet med å gratulere Follo med sin første cupfinale. Så smålig har jeg ikke tenkt å være -- Trofast kvit å svart te døden tar mæ Siter
per berge Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Joda, gratulerer Follo av hele mitt Vålenga hjerte jeg :grin: Og på toppen av alt en vel fortjent seier til bunnlaget i 1st div. For å være litt fotball seriøs så tørr jeg påstå att om Follo spiller bare 1/3 del av kampa sine slik de dundra over Rævbekå i kveld så ville de vært bedre enn brorparten av de "etablerte" TL laga. Og for en vakker og undeholdende fotball de viste. Bare ett lag i Norge som spiler mer underholdende og de finner du med adresse Valle, ja de med desidert flest mål veit dere ,o) En ting til jeg vil ha sagt, det som Ivers gjorde på slutten var ikke en ekte folball personlighet verdig, og på toppen av alt var både han og resten av rævbekåa så frekke att dem protesterte etterpå? Men desverre er dette en god pekepinn på den kynismen og ukulturen som rævbekå har skapt seg. APisten og skolelektoren med dobbeltstandard i moral og verdighet kan vel ta sin del av den kaka. Når du blir for feit så gir det seg utslag på de rareste plassa. Nei må si nok en gang att Follo spilte utrolig god og underholdende fotball der særlig 3 spillere sto frem som de reineste TL kandidata. Nei detta var vel morro. Og til finalehelga skal det kjøpes inn Follo trøye :grin: Siter
per berge Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Glemte å legge til att dette var den første kampen som inneholdt rbk uten att Vålenga er på banan jeg har sett på lange tider, og ikke uten grunn. Å sovne av kjedlig fotball er bortkasta tid forran TVn :grin: Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jeg ser ikke så mye på Vålerengens IF jeg heller Siter
per berge Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 nei du kunne jo risikere å holde deg våken gjenom en hel kamp :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 YES Har ikke de rbk fansen på skolen noe å si nå! Kristiansund er det rart nok ikke Molde som gjelder men RBK... Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 @Per, man sovner ikke av eget lag, ikke piper man eller går før kampen er slutt. Uansett resultat. Men det vet du jo om du er den supporteren du virker å være @Joakim, synes du virkelig det er så rart ? Siter
Audun Braastad Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Det var helt villt å være på Ski stadion i går! For en opplevelse! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.