Åge Storli Berg Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Hei! Jeg har kommet over en sang av "Klovner i Kamp" som heter "Fru Ottar", og i slutten av den så er det et lydklipp, en samtale mellom to menn. Jeg lurer på om noen vet opprinnelsen til dette klippet? om det stammer i fra en film eller noe, jeg antar dette er et gammelt klipp. [video:youtube]8gYkXbxPJAw Hør fra 3 minutt og 50 sekunder. På forhånd takk! Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Han eine kunne minne mykje om Arve Opsahl. Og det kan nok være hendinga er tatt fra 2. verdskrig då han "tyskeren" snakker om ein illegal Norsk radiostation. Håper det stemmer, og kan hjelpe deg litt på veg. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 22. september 2010 Forfatter Skrevet 22. september 2010 Dette stemmer! Vi ringte til en av medlemmene i Klovner i kamp og spurte, og vi fikk avslørt at det stammer fra filmen "Kontakt!" fra 1953, altså en gammel norsk krigsfilm. Denne er nå bestilt, skal bli spennende å se! Takk for hjelpen uansett! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.