Gå til innhold

Småfly nødlandet på motorvei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra jobba av piloten. Ein av mine tidlegare elevar, som no jobbar som instruktør på ein flyskule ein eller annan stad rudnt Atlanta (hugsar ikkje heilt kor) Tipsa meg om denne saken her tidlegare idag. I-85 er ein SVÆRT traffikert veg i rushet. (Me snakkar halvparten av Noregs bilar igjennom der på nokre timar). Så at han unngjekk å treffe nokon er ganske flaks igrunn :)

Her er ei lenke til meir om saka. :) Det skjedde tydlegvis like i nærleiken av KPDK Peachtree Dekalb Airport.

Skrevet

Hehe stussa litt på den eg og Clamer. Om det er på same flytype, så er det umogleg å gjere ifrå cockpit ettersom døra på høgresida er OVER vinga, og det vetle vindauga på venstresida er så lite at ein vaksen mann knapt får handa igjennom. Og nasehjuleg går ned og fram når det vert seinka. Det ville uansett vere vrient å kase lasso imot propstream'en rund leading edge på venga og rundt hjulet og så dra det 90 grader ut ifrå flykroppen... :grin: Men som dama hans sa....han er supermann. Supermann er vel knapt eit halvt hakk under Chuck Norris. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...