Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Hei! Er det noen som har mobiltelefoner og anbefale? Den skal ikke være så alt for dyr, siden betalerne (mor og far) er ganske raus med penger.... Må ha minnekort og MP3 spiller. Mvh Eivind Siter
A L Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 HTC Desire, Wildfire, Hero, eller HD2 er meget gode mobiler med Android OS. Gode i pris også! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Takker for svar! Vet du om noen butikker som selger HD2 til en ikke så alt for gæli pris? Har sett på telenor, men litt stive priser. Siter
A L Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Prisen vil være den samme nesten uansett, forskjellen ligger heller hvordan du vil betale den. Og igjennom hvilket abonnement. Ta å gå på telenor.no og finn mobilen, deretter se på hvilke abonnement du vil ha og har bruk for. Det finnes jo mange billigere mobiler en HTC, men dette er kvalitet og underholdning Siter
Mathias Næss Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 HD2 har vel ikke Android... Har selv HTC Legend og er meget fornøyd. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Windows Mobile® 6.5 Professional. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Fordi det er joooo sååååååååååå vanskelig og legge inn android på HD2.. :whistle: Jeg skal forhåndsbestille dette beistet Kommer neste mnd. [video:youtube] Siter
Magnus F. Meese Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Htc med android. Windows mobile er noe svineri, synes jeg (sikkert noen som syns det er topp, for all del, men ikke jeg). Iphone blir sikkert for dyrt om mor og far betaler, uansett liker jeg personlig ikke apple sin måte å gjøre ting på. Os'et er fint og brukbart, absolutt, men alt annet, deriblandt kompabilitet, blir for tungvindt for min del. Det er det nok mange som vil si meg imot, så jeg fremlegger det som min mening og nekter å diskutere saken. Lykke til i jakten på ny telefon Siter
Daniel Larsen Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 Forslag: Kjøp den i nettbutikken til telenor. Lås opp telefonen ved å ringe telenor kundeservice etter at du får telefonen, og benytt så et billig abonnement i stedet for Telenor sine dyre alternativ. Da betaler du kun månedsavgiften på abonnementet som fulgte med telefonen. Kan være dyrt i noen tilfeller og billigere i andre tilfeller, du får bare trikse og mikse litt med abonnementene å se hva som blir billigst. Blir på en måte en "snill" form for avbetaling dersom du ikke har penger til å betale alt med en gang Siter
Daniel Larsen Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 La oss si at du kjøper Desire: Abonnement: SuperPluss Tlf pris: 1799,- månedspris på abonnementet: 129,- Totalt: 3347,- 1. Ring og lås opp telefonen 2. Kast simkortet du fikk 3. Sett inn simkortet til et billig abonnement med mye inkludert datatrafikk. Telenor er forøvrig de eneste som gir ut låsekoden før det har gått 12 måneder uten at du trenger å betale for det. På den måten kan du bruke hvilken operatør du vil Siter
Timmy Brandt Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Två riktigt trevliga HTC telefoner! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.