Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen som har peiling på vilken registrering dette flyet har?

Kan det være LN-KAF?

Skrevet

LN-BGQ, trur eg.

Var og såg på det nettopp.

Kunne ikkje sjå noko skade på det, men kom ikkje heilt inntil det.

Bur rett ovanfor der det landa, men eg var uheldigvis på jobb "[sur]"

Skrevet

Høyrde om det på radioen i dag på jobb eg..... Høyrtes meget dramatisk ut i starten men det var det visst ikkje alikevell....i den grad du kan kalla ei naudlanding på ein riksveg med småfly udramatisk. Berre bra det ikkje var nokon som omkom eller vart skada.

Skrevet

Jeg vet ikke...

Skulle tilfeldigvis til Volda da dette skjedde... Hørte et smell, og så et fly kjørende fremover veien... Muttern kasta nesten bilen av veien... LOL! "[stikk

Skrevet

Leste i VG at hun som kjørte bilen mente piloten måtte få en stor bot for dette! Jeg er uenig i dette da piloten måtte lande på veien eller så hadde han crashet sto det i VG... Og pilot opptrådte jo ikke uaktsomt da det var motoren som stoppet og den stoppet jo ikke pga. pilotfeil osv...

Skrevet

Jepp..LN-BGQ svigerfar er medeier i den...! å?...mente d var en østerrisk flyger jeg? det jeg hørte? ok...!

Sitter her nede i Oslo på gardeleiren å fordriver tiden min i forsvaret nå... så jeg vet fint lite om situasjonen! står det på Hovden nå da?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …