Skrevet 3. oktober 2002 22 år Noen som har peiling på vilken registrering dette flyet har? Kan det være LN-KAF?
Skrevet 3. oktober 2002 22 år LN-BGQ, trur eg. Var og såg på det nettopp. Kunne ikkje sjå noko skade på det, men kom ikkje heilt inntil det. Bur rett ovanfor der det landa, men eg var uheldigvis på jobb
Skrevet 3. oktober 2002 22 år Her ser du vegen der flyet landa, i nedrekant av bildet. Flyplassen ligg i øverste høgre hjørnet. Er ikkje sikker på akkurat kvar det landa, men det er ikkje store plassen
Skrevet 3. oktober 2002 22 år Høyrde om det på radioen i dag på jobb eg..... Høyrtes meget dramatisk ut i starten men det var det visst ikkje alikevell....i den grad du kan kalla ei naudlanding på ein riksveg med småfly udramatisk. Berre bra det ikkje var nokon som omkom eller vart skada.
Skrevet 3. oktober 2002 22 år Men når flyet skrapar ned i taket på ein bil må ein vel sei at det er litt dramatisk
Skrevet 5. oktober 2002 22 år Jeg vet ikke... Skulle tilfeldigvis til Volda da dette skjedde... Hørte et smell, og så et fly kjørende fremover veien... Muttern kasta nesten bilen av veien... LOL!
Skrevet 5. oktober 2002 22 år Leste i VG at hun som kjørte bilen mente piloten måtte få en stor bot for dette! Jeg er uenig i dette da piloten måtte lande på veien eller så hadde han crashet sto det i VG... Og pilot opptrådte jo ikke uaktsomt da det var motoren som stoppet og den stoppet jo ikke pga. pilotfeil osv...
Skrevet 5. oktober 2002 22 år Det kan vel vere pilotfeil som stoppa motoren? Ellers var det veldig kaldt og rått i lufta så eg trur mest på fuktighet i bensinen e.l.
Skrevet 5. oktober 2002 22 år LN-BGQ er registrert på Vigra utanfor Ålesund. Det var ein austeriksk og ein lokal pilot ombord.
Skrevet 7. oktober 2002 22 år Jepp..LN-BGQ svigerfar er medeier i den...! å?...mente d var en østerrisk flyger jeg? det jeg hørte? ok...! Sitter her nede i Oslo på gardeleiren å fordriver tiden min i forsvaret nå... så jeg vet fint lite om situasjonen! står det på Hovden nå da?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.