SB Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Heijaaaaaa! Jeg skal ha nok en trening på Gardermoen på tirsdag. Sist gang fikk jeg "vikar" som mente jeg var klar for utsjekk, men det må visst bekreftes av mentor Øvrig ATC ønskes! Snakkes på tirsdag! Glemte å si at det var kl. 19-21 Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 Reminder, trenger overliggende ATC, heavy traffic med variert bevegelse og kanskje noe ekstra gøy! Vel møtt! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Kan hende vi må utsette denne pga sykdom hvis ikke jeg får en annen elev som har tid i kveld. Siter
Erik Karlsen Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Da hopper jeg inn, og tar trenigen tiden til Snorre. Ønsker App og piloter PS NY TID: fra kl 20:30 Siter
Erik Karlsen Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Da vil jeg takke alle piloter og ATC som stille opp på min trening i kveld. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.