Øyvind Schou Johnslien Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Hei gutta. Jeg har vært både opptatt og bortreist ei stund, og sitter nå og ser etter server info her inne på forumet. Har forsøkt di IP adresser jeg har funnet uten hell. Er det noen server oppe og går nå? Eller er det en liten downperiode i påvente av ny? Måtte bare forhøre meg da man veit av erfaring at søndagen kommer brått på... :cool: Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 17. september 2010 Premium Medlem Skrevet 17. september 2010 Geir-Ove jobber med å få opp en ny. I det siste har man flydd på Øysteins maskin. Den står nok ikke på 24/7. Men når den er oppe har den MP-Server og Teamspeak på 95.34.222.16. Regner med at det kommer info om server før søndag klokken 20. pål Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 17. september 2010 Forfatter Skrevet 17. september 2010 Takker Pål.. Da var det som jeg "fryktet" :crazy: Siter
Øystein Hansen Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Hei og hå. Setter opp MP-server og Teamspeak nå, så kan de av dere som vil logge inn og fly gjøre det. Jeg kommer muligens på selv senere i kveld. IP er som før, 95.34.222.16 Passord som tidligere Realweather, og setter den til kl 0700 lokal tid, så blir det lyst og fint å fly i Europa. Trenger du passord, så send meg en SMS på 92603723 ------- Øystein Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. september 2010 Forfatter Skrevet 18. september 2010 Glimrende Øystein. Er nå ute på ei lita patrulje lang sørkysten av Norge med en F-16 bare for å sjekke at alt er i orden. En smule ensomt her oppe nå, men det er kanskje mange som er på Vatsim for øyeblikket? Siter
Øystein Hansen Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Hei og hå. MP-server (FSX) og Teamspeak (2) Server er oppe og går for de som vil fly multiplayer. IP er som før, 95.34.222.16 Passord som tidligere Realweather, og er satt til kl 0700 lokal tid, så blir det lyst og fint å fly i Europa. Trenger du passord, så send meg en SMS på 92603723 ------- Øystein Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.