Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei gutta.

Jeg har vært både opptatt og bortreist ei stund, og sitter nå og ser etter server info her inne på forumet.

Har forsøkt di IP adresser jeg har funnet uten hell.

Er det noen server oppe og går nå? Eller er det en liten downperiode i påvente av ny?

Måtte bare forhøre meg da man veit av erfaring at søndagen kommer brått på... :cool:

• Premium Medlem
Skrevet

Geir-Ove jobber med å få opp en ny.

I det siste har man flydd på Øysteins maskin. Den står nok ikke på 24/7. Men når den er oppe har den MP-Server og Teamspeak på 95.34.222.16.

Regner med at det kommer info om server før søndag klokken 20.

pål

Skrevet

Hei og hå.

Setter opp MP-server og Teamspeak nå, så kan de av dere som vil logge inn og fly gjøre det. Jeg kommer muligens på selv senere i kveld.

IP er som før, 95.34.222.16

Passord som tidligere

Realweather, og setter den til kl 0700 lokal tid, så blir det lyst og fint å fly i Europa.

Trenger du passord, så send meg en SMS på 92603723

-------

Øystein

Skrevet

Hei og hå.

MP-server (FSX) og Teamspeak (2) Server er oppe og går for de som vil fly multiplayer.

IP er som før, 95.34.222.16

Passord som tidligere

Realweather, og er satt til kl 0700 lokal tid, så blir det lyst og fint å fly i Europa.

Trenger du passord, så send meg en SMS på 92603723

-------

Øystein

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...