Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte booter dere telefonene deres? Jeg har startet min iPhone 4 på nytt to ganger siden jeg fikk den, og det var fordi jeg var tom for strøm...

Men om boot-tid er så viktig for Android-folket så betyr vel det at det er så ustabilt at det må restartes i tide og utide.

Altså, jeg tror jeg blir å kjøpe meg htc uansett hva folk sier. Apple er sikkert bra, jeg har iallefall hørt at den har bra ytelse, teknologi osv, osv. men det er en enkel grunn til at jeg holder meg unna og det at jeg hører de blir trege etterhvert som de blir brukt? Og at det ikke hjelper å formatere de? Dessuten, jeg skal ikke snakke dritt om iphone, men et viktig element i min avgjørelse er holdbarhet. Og etter hva jeg vet er ikke iphone spesielt solid?

(Dere skjønner min tlf. må tåle en smell i blant ) .

Det stemmer nok ikke. Det som derimot stemmer er at det kommer nye og oppgraderte iPhones med bedre hardware, og når utviklerene begynner å lage apps som skal være tilpasset de nye telefonene, vil dette gå tregere på det eldre versjonene. Sånn er det med alt som heter hardware. Jeg merket det på min 3G når 3GS kom og folk begynte å lage apps som passet 3GS bedre.

Skrevet

Olaf: Jag har inte startat om min Nokia på (5mnd?) och min HTC HD mini kanske 1 gång sedan jag fick den för någon mnd sedan.

Jag bryr mig inte om hur lång tid det tar men det var roligt att se i alla fall, det måste väl även du kunna erkänna även om du antagligen får % av vinsten på Iphone så mycket du promotar den. :/

Skrevet

Artig å se? Joda. Men betyr det noe? Nei.

Får jeg prosenter for å promotere iPhone? Nei.

Får du og Mathias prosenter for å promotore HTC? Ikke vet, jeg. Men dette forumet er i overkant HTC-farget, ikke at det bryr meg stort, men jeg uttaler meg bare. Omtrent hver gang noen spør om noe telefonrelatert her så er Mathis først ute og har noe bra å si om HTC, og dobbelt så mye dritt å si om iPhone. Det er greit, du liker HTC, we get it.

Men det å komme med påstander som ikke har rot i virkeligheten relativt ofte blir bare dumt.

Jeg vurderte HTC Desire opp mot iPhone 4 før jeg bestemte meg for å kjøpe, og hadde en stund lyst til å prøve noe annet enn iOS: Men etter å ha testet litt så falt valget på iPhone 4. Av flere grunner, egentlig. Ting som batteritid, manglende appstore, generell byggekvalitet etc. etc.

Skrevet

Jeg har med meg telefonen på jobb, så den skrus av og på, av og på. Jeg kan ikke sitte å vente på at skiten skal starte opp, den skal på ASAP.

Ergo: HTC Desire HD for meg. Jeg har vurdert Samsung Galaxy S, men den er sååå yesterday :grin:

IPhone er en treg motedings.

Skrevet

Er frista som pokker nâr det gjelder HD/Z, mest fordi jeg har lyst pâ en god skjerm med litt störrelse(X10 Mini er for liten, er jo som om jeg skulle ha touchscreen pâ klokka :P) Men sâ har jeg nettopp bytta fra Telenor til Talkmore og da mâ jeg uansett kjöpe fullpris :/ . Ingen som har tatt en kikk pâ de nye HTC Sense tjenestene som kommer med HD og Z? Det er iallefall sterkt kjöpsargument for de som mister telefoner raskt :grin:! http://www.htc.com/www/htcsense/index.html

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...