Timmy Brandt Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Rickard Gustafson tar över efter Mats Jansson. Så får vi se hur SAS ser ut om ett år eller två. Får väl hoppas i alla fall att Rickard inte tar över Mats 12 miljoners lön (per år) utan lägger sig lite lägre tills företaget börjar gå bra, eller vad tycker ni?! Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 VD som i venereal disease? Jeg håper at Rickard Gustafson er dyktigere enn Jansson. Som deg håper jeg også at han lar være å ta ut så store summer i lønn, når selskapet holder på å gå over ende på grunn av dårlig økonomi. Det er umoralsk. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Enda en svenske, er man ikke ferdig og teste ut svensker nå? de fungerer jo ikke i dette selskapet, mener man har testa det før. Neida, bare tuller, det går nokk bra, saab og alt det der. Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Neida' date=' bare tuller, det går nokk bra, saab og alt det der.[/quote']Tror du? Jag tror det kommer gå till helvete med ännu en Svensk VD för SAS. In med lite nytt blod och kultur. Men det kanske inte går om Sverige har flest aktier i bolaget? suck. Man kan inte låta bli att undra över hur SAS skulle gå med O´leary eller Kjos som VD. Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Problemet er vel at SAS ikke kan kutte seg til lønnsomhet, når hele selskapet er bygget opp rundt fullpris-billetter. Personlig liker jeg SAS svært godt, og vil selvfølgelig ikke at det skal velte. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Tenkte bare jeg skulle være litt snill mot deg Timmy, nei som du sier, det går nokk til ....De skulle ha innstalert Norsk versjon av VD isteden for og patche og bug fikse på Svensk Ver den vet vi jo er full av feil. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.