Tom Knudsen Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Mon tro om vi kan få til flightsim.no på TapaTalk, steder som Avsim, Aerosoft og 19 andre fly forum som allerede er tilgjengelig der, skal vel ikke være store hokus pokus å få flightsim.no dit også. Litt usikker på UBB Threads slik flightsim.no bruker men men kanskje? http://www.tapatalk.com/ Siter
Magnus F. Meese Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Tja, jeg greier meg fint med nettleseren min på Desire, som jeg bruker hele tiden. Men det kan jo absolutt være en idé for de som ikke har touch-telefoner (uten å prøve å virke hoverende ) Siter
Stian Beinset Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Fungerer fint med min iPhone 4 også, selv om jeg av og til trykker på feil link når jeg zoomer for lite. Må allikevel innrømme at Avsim forumet går som en drøm på mobilen, liker hva de har gjort med den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.