Skrevet 12. september 2010 14 år Spørsmål. Hvis jeg ønsker å legge inn et bilde i mitt innlegg, la oss si en screenshot eller noe lignende, hvordan gjør jeg det? Jeg har skjønt at jeg kan lade opp et bilde på nettet og deretter legge inn en lenk i innlegget, men er det noen mujlighet å legge in dette direkte i innelgget?
Skrevet 12. september 2010 14 år Det er det nok ikke nei... Det greieste er å lage en bruker på www.photobucket.com , laste opp bilde, kopiere IMG koden og lime den inn i en forumpost.
Skrevet 12. september 2010 14 år Hvis du har "store bilder" så er det også greit å resize bildene før du laster de opp på photobucket. Da går det fort å laste opp, og du sløser ikke med den serverplassen du har gratis tilgjengelig. Jeg bruker VSO image resizer som er gratis. Da er det bare å markere alle bildene du vil resize, så høyre klikker du og velger "VSO image resizer". Så laster du de opp etterpå.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.