Paul-André Tilrem Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Uvisst om vi får server eller ikke, legger jeg ut forslag til tur uansett. Vi starter turen med felles oppsamling til vanlig tid. Ken Jernstedt Airfield 4S2 Key Way 19WA (Sloped og humpete) Walter Sutton's Private Strip WA79 Opp mot St. Helens og landing på lavasjøen ved foten av fjellet. Packwood 55S Ranger Creek 21W Det er nødvendig med STOL fly på denne turen. Skywagon eller Porter er ypperlige fly. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Jeg stiller med server...:-) Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Kansje, men har en på lur, har hele tiden hatt to servere, dvs en backupserver, kjører i gang den på søndag om ikke hoved slasken er oppe og kjører.... Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Dere får ha en riktig god tur imorgen. Jeg får desverre ikke blitt med, hverken i dag eller de nærmeste 14 dagene. Blir nok litt lengre hjemmefra enn planlagt i første omgang. Håper på å komme tilbake for fullt i oktober. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. september 2010 Premium Medlem Skrevet 12. september 2010 Hold ut Jan Arild, noen ganger må vi bare delta i det virkelige livet, men dine virtuelle venner er her når du er tilbake :grin: . Og igjen et flott tiltak Paul-Andrè, skal gjøre alt for å bli med i kveld . Siter
Harald Strand Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 Skal prøve å få hengt meg på! Er en stund siden. Er det samme TS server vi bruker enda eller har det kommet noe nytt? Kunne dere eventuelt lagt ut nye ip(er)? Siter
Øystein Hansen Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 Nå ryktes det at Goffen har en plan om å få opp en server til kveldens søndagstur. Foreløpig er informasjon om IP'er ikke publisert. Dersom dette skjærer seg, så kan vi bruke min Teamspeak og MP som nødløsning. Denne er oppe å går nå. IP: 95.34.222.16 (Teamspeak 2 & MP server) ------- Øystein Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.