Skrevet 10. september 2010 14 år Det er kanskje ikkje rette forumet for salgstråder innan bilverdenen, men eg håpar det går greit at eg legger ut ein link til bilen eg har for salg: Audi A5 Spre det glade budskap, evt. løp og kjøp
Skrevet 10. september 2010 14 år Fin bil, men har du skiftet skiver og klosser på en bil som bare har gått 76000 km? Foran???? Hva bytter du til?
Skrevet 10. september 2010 14 år Forfatter Skivene kunne holdt lenger, men tok dei samtidig med klossane sidan dei hadde måtte skiftast før neste klosseskift uansett
Skrevet 10. september 2010 14 år Få banken til å låne meg en halv mill, så tar jeg'n :grin: Seriøst, fin bil..
Skrevet 10. september 2010 14 år Ohh, meget pen! A5 ser veldig bra ut altså, nesten på høyde med A4(synes den er litt finere) Denne får du nok solgt fort
Skrevet 11. september 2010 14 år Serviceheftet er fullt. Siste longlifeservice blei gjort den 14.05.2010, og dermed har bilen mobilitetsgaranti til 14.05.2010. Bilen har vel mobilitetsgaranti litt lengre en ein dag? Ville bare gjere deg ops på det.
Skrevet 11. september 2010 14 år Forfatter Ser man det ja.... 2012 skal det sjølvsagt vere. Takk for opplysninga
Skrevet 11. september 2010 14 år Kenneth RønningDet er Audi, årsaken ligger nok der.... Ja, jeg syns nok faktisk levetiden på bremsedeler virker relativt lav hos Audi. Det er jo til en viss grad en trade-off mellom gode egenskaper og levetid på slike ting, så kan hende noe av forklaringen ligger der. Men 76k km er vel ikke ekstremt, og hvis man som Ole R mistenker at skivene vil være dårlige innen neste kloss-skift er det eneste fornuftige å bytte begge deler med en gang. (Man setter ikke inn nye skiver med halvgamle klosser senere) Ellers finnes det jo også andre grunner til tidlig bytte, feks var jeg nettopp borti en Audi Q5 som trengte nye skiver (og dermed også klosser) etter bare 15k km. Men det er jo da litt spesielt, og var grunnet kast i en skive. Men er en nydelig bil dette her, tror det er min favoritt av Audi. Lykke til med salget!
Skrevet 13. september 2010 14 år Forfatter Takk for det. Sliter litt med å sjå kva eg evt. skal bytte til gitt
Skrevet 13. september 2010 14 år Skal du ha en bil i samme størrelse ville jeg anbefalt deg BMW E60 530 eller BMW F10 530. Nå er den nye 5-serien (F10'en) noe dyrere. Men generasjonen før (E60) får du jo til rundt en halv million. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=24269232 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24034558 Lykke til med salget
Skrevet 13. september 2010 14 år Forfatter Langt i frå umulig at det blir BMW nei Time will show. Lykke til med eget salg forresten
Skrevet 13. september 2010 14 år Hold deg til Audi! Geniale bilder all over(men ingen onde ord om BMW heller )
Skrevet 14. september 2010 14 år Geniale bilder all over(men ingen onde ord om BMW heller ) Ja, Audi laver nogle fine bilder :whistle:
Skrevet 14. september 2010 14 år Jeg vet ikke lenger hva det skulle stå... :crazy: Men kan vel alle være enige om at det er en fin bil. Og en del av bildene var slett ikke dårlige de heller. Så, da var det løst! :grin:
Skrevet 14. september 2010 14 år Hehe, sånn går det når man sitter med norsk/matte/nynorsk/engelsk og spansk i 6 timer :grin: Det skal være BILER, end of diskujon
Skrevet 22. september 2010 14 år Må bare si at min første kommentar var en spøk så ingen griller eller føler seg grillet av den . Men om du først skal ha deg ny bil i samme størrelsen synes jeg du skulle se på Mercedes, da får du noe som holder og som er laget for å gå lengst mulig. Og pengemessig sett utifra bilen du selger ser det ikke akkurat ut som en nyere Mercedes er noe problem for deg .
Skrevet 23. september 2010 14 år Forfatter Mercedes blir det definitivt ikkje! Sjansen er nok størst for at det blir eit VAG-produkt eller evt. BMW
Skrevet 24. september 2010 14 år Forfatter La no ikkje dette bli ein diskusjon om kva eg skal ha eller ikkje! Det klarar eg fint å finne ut av sjøl
Skrevet 24. september 2010 14 år Kenneth RønningMå bare si at min første kommentar var en spøk så ingen griller eller føler seg grillet av den . Ja, og bare for å ha sagt det så forstod jeg at det var ment i en humoristisk tone, men valgte likevel å sitere deg fordi jeg mente det var en spøk med en viss porsjon sannhet i seg. Aporopå Mercedes så er det ingen tvil om at de lager gode og fine biler, men heller ikke de har vært forskånet for ting som elektronikk-feil og rust. Ryktet som noe problemfritt evigvarende som bare går og går, begynner etter mitt syn å bli litt frynsete. På den annen side gjelder jo det mer eller mindre alle premiums-bilene, og når feks Audi skryter av at "forspranget ligger i teknikken" så er det et tveegget sverd. Det er rett og slett så utrolig mye mer som kan gå galt i en "drive by wire"- bil, fullstappet med gadgets, det ypperste av motorstyring, og 7-punkt multi-knirk hjuloppheng, enn det er i en Toyota Yaris. Men i denne tråden er det jo snakk om å selge en bil som er ca 2 år gammel, så da er det neppe relevant om bilen fortsatt går etter 400.000 Km. Som en liten kuriositet til slutt så jobbet jeg for BMW Norge da BMW 850i V12 kom til landet. Der var det alt det råeste av teknologi BMW hadde på den tiden, stappet inn i en bil. Og de skrøt blandt annet av at den tilsammen hadde 82 elektriske motorer! Husker jeg tenkte den gang at det skal bli interessant å se hvordan det går om 10-15-20 år. Idag er vi der, og jeg syns fortsatt det er en tøff bil og man får en for ca 200.000 kroner. Men det gikk omtrent som jeg fryktet, og er ikke akkurat bil å anbefale for andre enn dem med svært romslige og fleksible vedlikeholds-budsjetter. :grin:
Skrevet 1. oktober 2010 14 år Aporopå Mercedes så er det ingen tvil om at de lager gode og fine biler, men heller ikke de har vært forskånet for ting som elektronikk-feil og rust. Ryktet som noe problemfritt evigvarende som bare går og går, begynner etter mitt syn å bli litt frynsete. Hehe, joda Mercedes er ikke feilfri de heller. Det er det ingen av bilprodusentene som er, skal jeg være helt ærlig å legg igjen hjertet må jeg si at Toyota faktisk har meget solide biler. Om de er så fine å se til derimot er noe annet, muligens at det blir en Toyota Avensis en gang i tiden om jeg skal forlate Mercedes. For tiden har jeg forresten en Mercedes-Benz C180 Elegance 1997 modell, og det skal sies den drar grovt til C180 å være :grin: ! Hehe. Den må jeg si meg meget fornøyd med, alt er i bra stand unntatt det at rusten så smått har begynt å komme. Og den bør jeg ta så fort som mulig, om det er noe som kan slikt med lakk og bor i Bodø? så er det lov å gi et pip fra seg! For tiden driver jeg også å ser litt etter annen bil, har nemlig lyst på eldre E-klasse med diesel motor. Regner med folk forstår hvorfor, mer solid bil skal en lete lenge etter.
Skrevet 3. oktober 2010 14 år Dersom du skal kjøpe brukt E-klasse, håper jeg (for din skyld) at det er W211 du tenker på å kjøpe (årsmodell: 2002 til 2009) dersom det ikke er nyeste karroseri du tenker på. W211 får man jo til gode priser nå. W210 ofte kalt "rustmodellen", er jo fortsatt en bil som man ser ofte - men kjenner flere som har hatt mye trøbbel med denne (1995 til 2002). Har hatt flere MB, Audi, Volvo, m.m, har en 2010 S80 akkurat nå - og blir nok en MB: CLK som bil nr.2 etterhvert (og ikke E Coupé, synes faktisk CLK'en er langt penere - både eksteriørt og interiøret).
Skrevet 4. oktober 2010 14 år Hehe, vet at de skal unngåes. De jeg eventuelt blir å kjøpe er diesel fra 1985-1995. Ikke at de er så pen at det gjør noe, men de er jo ekstremt solide biler da. Er nok noe av de beste bilene som noengang er laget.
Skrevet 4. oktober 2010 14 år Ja W124 er laget for å vare ja, ingen tvil om det! Kjenner en fyr, som tviholder på sin - men den begynner dog å bli bra gammel nå; så jeg prøver så godt jeg kan å få han over på W211 plattformen i det minste. Men W124 i sedan er en tilnærmet "evighetsmaskin" ja, personlig synes ikke T-modellen er spes. pen. Blir kanskje en lignende på denne for deg da: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=17566445
Skrevet 5. oktober 2010 14 år Jepp er en slik jeg tenker på ja, ikke at jeg synes de er spesielt pen jeg heller. Mye penere den C-klassen jeg har nå, det er det liten tvil om. Dessuten har jeg begynt å småplukke på den, og situasjonen er slik at det enten blir bytte ganske snart eller så må jeg ta rusten på den w202 jeg har nå.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.